Nezařazené

Černá Kristýna

Slepice od jedný do stojedný

Nedávno jsem se rozhodla nakreslit 300 slepic a napsat o tom. Tak tedy, tady máme druhý díl. Jak slepičí projekt pokračuje? Zpočátku bylo nadšení tak velké, že šlo všechno stranou a já kreslila slepice jek vzteklá. Nebude 300 málo?

12.6.2017 v 15:04 | Karma článku: 9.59 | Přečteno: 402 | Diskuse

Černá Kristýna

Nechte děti malovat

Můj syn a já moc rádi malujeme. Děláme to od malička. On maluje už asi rok. Jsou mu dva. Hrozně ho to baví, v podstatě kdykoli vidí vodovky, tuby akrylu, nebo fixy, chopí se jich a jde na to. Inspiraci má okamžitě.

5.5.2017 v 21:27 | Karma článku: 9.75 | Přečteno: 185 | Diskuse

Černá Kristýna

Jak jsem začala psát svou první knížku, aneb nejdůležitější věc na světě

Jednou jsem se svěřila jednomu kamarádovi s úmyslem napsat knížku. To, že už jí mám napsanou jsem zatajila. A on mi na to řekl: To je skvělej nápad! Tak jí pěkně napiš, schovej do šuplíku a nech jí tam. Protože, kdykoli se člověk

23.2.2017 v 10:14 | Karma článku: 8.13 | Přečteno: 197 | Diskuse
Počet článků 4 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 294

Pocit, že si úplně nejvíc užívám života mám, když ležím v trávě pod stromem a skrz větve se koukám na letní oblohu.